Oldalak

2015. május 2., szombat

My favourite month

Végre május! Habár talán most nem annyira a kedvencem, és még a júniust sem élvezhetem annyira, az érettségi miatt. De azért ebben a hónapban lesz jó is, például a 20. születésnapom!(atya ég, hogy szalad az idő...) De az még messze van. Ez a sok ünnepség és esemény inspirálta a következő szettet. Egy kicsit elegáns de nem túlzottan, jó egy étterembe is, de a barátom ballagására is mehettem volna ebben, de ő mást választott. Jövő héten nem tudom milyen sűrűn tudok posztolni, mert ugye hétfő, kedd, szerda érettségi. De utána igyekszem bepótolni. Nézzétek el nekem, hogy egy kicsit komor fejem van, de csak a nap sütött egy kicsit szemből (és a ballagásom után készült, kicsit nyúzott voltam). Remélem jól telik a hétvégétek, én már nagyon izgulok, remélem szurkoltok!

It's already May! Although, now it's not too happy, because the next week is the start of the graduation. But in this month, I'll be 20 years old! (OMG) But it's too far away, yet. My outfit inspired by the events. A little bit elegant, but it's good for a restaurant or something not too elegant event, where there are no dresscode. The next week will be not easy for me, because of the final exams. So I don't known how often I can post. I'm pretty nervous, but I hope that I will pass all the exams. Cross your fingers for me!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése