Oldalak

2015. április 30., csütörtök

Graduation

Végre ez a nap is eljött. Elballagtam. Jövő héten pedig már az érettségi írásbeli részével is kész leszek ilyenkor, egy kivételével. Mivel a szüleim válnak, csak az apum és a barátom jött el (mamám nem tud sokat sétálni és állni, nagybátyám dolgozott), de ez épp elég és boldog vagyok, hogy ott voltak velem, ez sokat jelentett.  Viszont nem szeretem az ilyen nagy felhajtásokat, így amint vége lett az ünnepségnek le is léptünk, és itthon is csak a barátommal voltam. Holnap elég nagy buli lesz náluk, mivel holnap ő ballag és neki tud jönni a rokonság nagy része.

At long last, this day is come. I graduated. The final writing exams started on the next week. My father and my boyfriend was here, and it's meant to me a lot. But I don't like the big parties, so at the end of the feast we left the school in a moment. My boyfriend's party will be enough big, because he will graduate tomorrow and all his relationship will be there.

Ezt a csodálatosan szép csokrot a barátom anyja küldte, és nagyon köszönöm, mivel a barátomnak mondtam hogy nem kérek csokrot, így ő egy cuki kupont csinált nekem, amit a jelenlétében vásárolhatok le :) / I got this amazing boquete from my boyfriend's mother (because I didn't want one from my boyfriend, instead of, he made me a cute coupon ;) ) , and I thanks to her.


És a kupon a szerelmemtől :) ♥ / the coupon from my sweetheart :) ♥


Ezt a gyönyörűséget pedig az apumtól kaptam, nagyon szépen köszönöm neki!! :) / and I got this delightfully from my father, thank you so much! :) ♡

↑pictures by me

És a teremben ahonnan ballagtunk, amit a minket ballagtatók szépen feldíszítetek / the classroom where we graduate from

,,Régi időkre emlékszel-e még. .."

Egy kis apróság a jó tanulmányi eredményeimért :) / a little thing, I got for my good scholastic record

Az ofőm nagyon leleményes és mellesleg nagy sportoló és box edző, ezért kaptak az osztályom díjazottjai kupát, az oklevél mellé, könyv helyett / my head teacher is also a box master, and that's why my class's prizes got a little cup instead of a book
↓pictures by me


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése