Oldalak

2015. április 22., szerda

Summer wishlist

Nyáron sokat tervezek dolgozni, így remélem egy kicsit többet engedhetek meg majd magamnak. Gondoltam, mutatok pár dolgot amit feltétlenül szeretnék beszerezni. Nem igazán követem a divatot, inkább legyen elegáns és hordható a ruhám, a divat csak inspirál és maximum kiegészítőként szerepel a dolgaim között.

I planned that in this summer I will work lot. So I hope I can afford a lot little bit more. I tought that I show some things I would like to buy definitely.  I not really follow the fashion, I prefer the elegant and wearable clothes. But the fashion inspire me.

Ugyan már van egy fehér, de a fekete több mindenhez megy, szerintem, és talán még jobban is illik majd hozzám.  Habár lehet, hogy majd csak ősszel fogom hordani / I know I have a white one, but a black is a must have
Nem rendelkezek túl hosszú lábakkal, mivel magas se vagyok, de egy nude, a bőröm árnyalatához hasonlító magassarkú legalább optikailag is segít ezen, és persze nem utolsó sorban elegáns és mindenhez passzol. / I have a bit short legs and I not too tall, but a high heels in nude can make me like I'm taller and give my leg some centimetres...Optically. And of course it's elegant and  match for everything



Nem akarok túl rövidet de mindenképp térd fölé erőt / I want a knee length one, not too short but not too long


Amint megláttam megszerettem, de csak kerek orrú és nem ilyen bizonytalan sarkú jöhet szóba / I fell in love immediately when I saw this high heels first time.



Ugyan ezek alap darabok, de nekem tökéletesen megfelelnek, és csak ruha variálás kérdése, hogy mennyire leszek ezekkel egyedi. / I know these are basic pieces, but they are perfectly good enough for me. And the individual look is only depends on the clothes, and how you wear them. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése