Oldalak

2015. április 3., péntek

Bemutatkozás

Kedves olvasók!
 Remélem sok szeretettel fogják olvasni az oldalamat, ahol igyekszem összeegyeztetni a divatot a kifinomult, nőies, elegáns dolgokkal. Sose követtem a divat változását, de egy idő után, miután megtaláltam a saját stílusom, elkezdtem beépíteni az aktuális divatból elemeket, vagy inspirációnak nézegettem magazinokat, divatblogokat. Most úgy érzem, hogy itt az ideje megosztani és a kritikák felhasználásával bővíteni a tudásomat.  De főképp azért kezdek ebbe bele, mert a divat, de leginkább a ruhákkal való komoly foglalkozás az életem elengedhetetlen és szerves része lett, és szeretem ezt csinálni. Viszont nem csak ruhákról szeretnék itt társalogni, hanem egyéb praktikákat, ötleteket, és olyan dolgokat szeretnék önökkel megosztani, amitől nő egy nő. .....

Dear readers! I hope you will enjoy my blog, where I try to find the balance between the fashion and the classy, elegant women look. I've never follow the latest fashion, but it's inspire me. And I also want to make some post where I share some tips about beauty, clothes, life hacks etc... To work on clothing and outfits is become the part of my life, and I like doing it. And I also want to share with you my opinions about: what makes a woman to woman...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése