Oldalak

2015. április 6., hétfő

A long trip in Budapest

Mint az előző bejegyzésben említettem, ma egy kirándulásra mentem a barátommal és családjával. Budapest gyönyörű és eldugott részeit fedeztük fel, nem is annyira távol a panel házaktól (Ördögorom és környéke). Mivel ez egy igazi menetelős, kaptatós túra volt, kénytelen voltam sportosabban öltözni. Mivel nem akartam (és nincs is megfelelő) melegítőt felvenni, egy lazább farmer gatyát párosítottam, egy jó állapotú otthoni kötött pulcsimmal. Ami sajnos nem volt elég meleg, hiába a farmer kabát.
Néhány képen látszik is, hogy nem ez volt a legmegfelelőbb idő egy magaslati túrára, mert mindenhol nagyon fújt a szél vagy elég hideg volt, így kicsit kipirosodott az orrom és az arcom. De mindent össze vetve, nem volt túl hosszú, kellemesen elfáradtunk és nagyon jól éreztem magam! :)  És természetesen sok szépet láttunk

Today I was with my boyfriend and with his family on a trip. We saw the beautiful part of Budapest far from the panel houses. Because it was a hard, long trip,, I wore cozy clothing.
The weather was badly windy and cold, and it's show up on my face in some pictures. Anyway, it was a good day and I felt happy. And of course, we saw lot of lovely places.


                                       Picture by Balázs Belinszki

Picture by Balázs Belinszki

Sajnos a sok lefolyó víz miatt (a fal mellett van egy elvezető a lábamnál) az a szép sárga tégla ilyen csúnya lett, de annyira tetszett a színe hogy nem hagyhattam ki :)
Picture by Balázs Belinszki

Egyes helyeken lenyűgöző kilátás tárult elénk (kár hogy a telefonommal nem a legjobb minőségű a kép :/ ) / Some places there was an impressive view.
Picture by Balázs Belinszki


  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése