Oldalak

2015. szeptember 30., szerda

Blazer and flower in fall

Ezek a képek még a több napos esőzés előtt készültek egy szép napos délutánon. Itt még nyugodtan elmehettem otthonról egy szál blézerrel és nem fáztam, de sajnos a napokban már nem mondhatom el ugyan ezt. Viszont imádom ezt a hűvös időt is, már csak egy jó átmeneti cipőt kéne beszereznem, ami elég egyszerű de elegáns, ahhoz, hogy a legtöbb összeállításommal viselni tudjam. Még nem akarok boka csizmát venni, de a legtöbb helyen csak azt találtam, ami megfelelt volna. Így hát még keresem az "igazit" :) .
A következő bejegyzés már az egyik kedvenc pulcsimmal lesz (terveim szerint, de lehet, hogy az időjárás közbe szól), de ha az nem is, egy-két őszi tippet, érdekességet tervezek még hozni, amivel jobbá tehetjük az átmeneti időszakot vagy esetleg a már-már télies, borongós napokat :)
Addig is élvezze ki mindenki az utolsó melengető napsugarakat amíg teheti, hogy kellően feltöltődjön és lelkileg készüljön a hidegre. ;)

These pictures were made before the two days long raining, on a beautiful, sunny afternoon. I had the the last chance (I think) to wear only a blazer in this year, but I really like the colder weather also. I just have to find a perfect pair of shoes wich is enough warm and elegant but not ankle boots yet. But I didn't found it yet, so I'm still searching for the "big one" :) .
The next post is going to be with my favourite sweater ( If the weather stays cold) but on every account, I'm going to bring you all some tips, interests about this season to make it easy-cozy and happy for those who love it and for those who not (yet) ;)








Ezt a virágot én készítettem egy organza szerű anyagból (sajna nem tudom pontosan milyen mert otthon találtam) / I made this flower from an organza like material





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése