Oldalak

2015. szeptember 17., csütörtök

A special guest...

Múlt hét vasárnap megint meglátogattam a mamámékat, és szintén megkértem a nagybátyám feleségét, hogy csináljon pár képet ha nem gond. Egy szinte monokróm szettet állítottam össze, mert ez ebben az időben szerintem a legideálisabb. Ha meleg van, nem sülsz meg annyira, mint valami színesben, de ha hidegebb lesz akkor is rendesen fel vagy öltözve.
Mint láthatjátok a képek között, az édes unokahúgom megint lelkesen segített és részt vett a fotózásban. De mégse ő, a címben említett vendég. Vonattal szoktam járni a mamámhoz, és mikor szálltam volna le, akkor jött egy lány, szintén ahhoz az ajtóhoz. Először a kalapja fogott meg, kicsit kalap mániás vagyok :) , aztán megnéztem jobban az összeállítását, és mintha csak azon képek egyikéből lépett volna ki, amiket a tumbleren vagy egyéb ilyen helyeken előszeretettel beszívelek/like-olok... Amikor leszálltunk azonnal tudtam, hogy valahogy oda megyek, és megkérem, hogy hadd csináljak pár képet, mert nagyon tetszik a szettje. Pont abba az irányba indult, és ha lejjebb lapoztok, akkor láthatjátok is, hogy sikerrel jártam :) . Aranyos lány és meg volt illetődve, mondjuk én is hasonlóan éreztem volna magam, ha egy ilyen kéréssel leszólítanak :) . Sajnos azt elfelejtettem megkérdezni, hogy a nevét publikálhatom-e, de azért, V. , ha ezt olvasod, remélem tetszik, és még egyszer köszönöm! :)

I was at my grandma again, at the last Sunday. I asked my uncle's wife again to help with the photo shooting, if she has time. I choose almost a monochrome outfit, because in my opinion, it's the best for this weather. If it's hot, you feel better than in some coloured clothes, but if it's cold, you dressed up enough to not freez.
As you can see in some pictures, my sweet niece was also helped me with the photos, but she is not that guest from the title. I'm always travel to my grandmother by train, and this day, I saw a girl with a big, black hat, and it's catched my eyes (I have a great love with hats). After that, I checked her outfit, and it was so cute and perfect for my vintage taste. I thought I have to ask her to let me take some pictures, because she also traveled to the same stop. As you see if you roll down on this page, it was success :) . She was kind and a bit nervous, but I'll be the same if I were her. Thank you again! :)













Az előző posztban lemaradt, de ez az új sulis táskám... mikor megvettem, azt hittem hogy nagyon nagy lesz, de alig férek el benne a sok könyv miatt :/ / I forget it at the previous post, but this is my new school bag... when I bought this, I thought that it's too big... but I have lots of book :/ 




És ő a kedves vendégem erre a posztra :) oda vagyol a kalapjáért *-* / and she is my kind guest for this post :) I love her hat *-*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése