Oldalak

2015. szeptember 7., hétfő

The green door

Hétfő van (még) és kivételesen örülök neki, ugyanis se suli, se gyakorlat nem volt ma :) . Ennek örömére elmentem a mamámhoz, mert ott lakik a nagyobbik fia is a családjával, és megkértem a nagybátyám feleségét, hogy fesse be a hajam, mert már nagyon kifakult.
A képek a festés előtt készültek, mert már akkor rossz idő volt, mikor oda értem, de még itt-ott sütött a nap. Így biztos ami biztos, gyorsan csináltunk egy pár képet, hogy viszonylag jó legyen a fény. Az unokahúgom is segédkezni akart, és imádja ha fotózzák, úgyhogy nem hagyhattam ki, hogy ne csináljunk egy cuki közös képet :) .
Az összeállításról csak annyit, hogy reggel kalapot akartam felvenni mindenképp, aztán még eszembe jutott ez a jackie, és voilá, bele néztem a tükörbe és úgy éreztem, hogy ezt mindenképp posztolnom kell :)

It's Monday (yet) and I'm so happy, because there was no school or professional practice today :) . So I went to my grandmother, who lives with his older son and his family, to ask my uncle's wife to color my hair again.
The pictures was made before the coloring, because the sky was cloudy with just a little bit sunshine, and I didn't wanted to make rainy images. My niece also wanted to help with the photo shooting, and she loves when somebody takes pictures from her, so I couldn't left her out :) .
Just about the outfit: in the morning I decided that I wanna wear a hat, and than I found this jacket, and voilá, I was looked to the mirror and felt that I need to do a post with it.







Az édes unokahúgom :) imádja a kamerát/ my sweet niece :) she loves the camera






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése