Oldalak

2015. augusztus 3., hétfő

My first hamster *-* ♥

Megint egy olyan időszak van, amikor nem igazán tudok fotózni, ráadásul az időjárási viszonyok se a legjobbak a napokban. De van egy pár új cuccom úgyhogy nem fogytam ki az ötletekből, csak a megfelelő fotóst kell megtalálnom. Nem tudom ti mit gondoltok, de én meg vagyok elégedve ezzel a fotósorozattal. Ezeket a nagyszerű képeket az egyik szomszédomnak, Edinának, köszönhetem. <3
És ahogy a cím is mondja, van egy édes kis hörcsögöm. Megvan az a tehetségem, hogy a kis kedvenceimnek érdekes neveket adjak. Így lett az első (arany) hörcsögöm neve: Albert XD . Imádnivaló meg minden, egyszer már meg is szökött, de másnap reggel becserkésztem, úgyhogy minden Happy.
Bocsánatot kérek az esetleges gyér fogalmazásért, de a napokban nem vagyok a toppon. Kicsit beteg is vagyok és a magánéletem se mindig úgy alakul ahogy szeretném, de ez van, ki kell tartani és emelt fővel túljutni ezeken.
Hogy a ruháról is essen egy-két szó, eredetileg zöld mintsem kék, de ebben a beállításban volt viszonylag minden a legjobb. Mint egyszer említettem, a használt ruhás helyeken is lehet jó dolgokat találni... :)

It's an another period when it is hard to find a person who can help me taking pictures. Nowadays the weather is also not the best for photoshooting. But I got some new "stuff" so I haven't run out of ideas, I just need a photographer. I don't know what you thinking, but I am satisfied whit this photo series. Thanks for these amazing shoots for Edina! :) <3
And as the title says, I got a cute, little hamster. I got the talent to give weird names to my pets, so he got the name: Albert XD. He is adorable and everything, and he escaped once, but I found him at the next morning, so everything is fine.
Please forgive me for my bad composition but I am not on the top. I'm a little bit ill and my personal life is in ruins. But I stay strong and keep my head up, because I know that everything will be fine, once...
Some thing about the dress: it's actually green, not blue like in the pictures, but it was the best function for almost everything, with the camera. As I mentioned once, sometimes you can find interesting things in the seconhand shops.... :)




Fókuszban a vörös haj, meg gondoltam rég használtam a szerkesztőt/ red hair on the spot :)






A napszemcsit köszönöm Edinának, mivel én elfelejtettem, hogy szükség lehet rá/ thanks for the sunglasses for Edina, I just borrowed it









Íme Albert helye/ Here is Albert's home

És itt van maga Albert. Nem akartam kiszedni, meg a kezemben se tud nyugton maradni, úgyhogy most ez a legjobb képem róla. Különben is felzavartam szegényt, mert nappal alszik a hörcsög./ here is Albert. I didn't wanted to pick him out, and he is can't stay in one place in my hand too, so, this is the best picture about him, now. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése